Plus i Cyfrowy Polsat zachęcają klientów Plus Banku do zmiany sprzedawcy prądu
Plus i Cyfrowy Polsat wprowadziły w ramach programu smartDom nową ofertę dla klientów Plus Banku, polegającą na zmianie sprzedawcy energii elektrycznej na Plusa.
Aby skorzystać z oferty zakupu energii elektrycznej od Plusa, klienci Plus Banku powinni przyjść do punktu sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu ze swoją fakturą rozliczeniową za prąd od obecnego sprzedawcy. Pracownik punktu zajmuje się formalnościami związanymi ze zmianą dostawcy na Plusa, która ma odbywać się automatycznie, bez przerw w dostawie energii.
W ramach oferty klient płaci stały abonament za prąd, a niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym kWh są przeliczane na złotówki i przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe pokrywając nowe zobowiązania. Alternatywnie ich wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki.
Jak zapewnia Plus, dzięki zmianie sprzedawcy energii elektrycznej klienci Plus Banku mogą w ramach programu smartDom zaoszczędzić na rachunkach za prąd do 240 zł.
Dołącz do dyskusji: Plus i Cyfrowy Polsat zachęcają klientów Plus Banku do zmiany sprzedawcy prądu