SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „CKM-u”. Liderem zestawienia był „Playboy”.

Sprzedaż ogółem „Playboya” (Marquard Media Polska) w styczniu br. wyniosła 86 481 egz. i była o 9 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez  Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który sprzedał się w ilości 85 864 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 17 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik shoppingowy "Logo" (Agora), którego sprzedaż w porównaniu do stycznia ub.r. spadła o 15 proc. i wyniosła 58 029 egz.

W zestawieniu brak danych pisma „Men's Health” (Motor-Presse Polska), bo miało łączone wydanie styczniowo-lutowe.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w styczniu br. wyniosła 41 926 egz., czyli o 12 proc. mniej niż rok wcześniej. 

WIRTUALNEMEDIA.PLstyczeń
20092010
ZKDPSprzedaż ogółem
Playboy94 69586 481
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyny103 25785 864
Logo68 44958 029
Men's Health Edycja Polska72 200-
 
Forbes47 38741 926
 
WIRTUALNEMEDIA.PLgrudzieństyczeń
20092010
ZKDPSprzedaż ogółem
Playboy52 05686 481
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyny98 23385 864
Logo52 54158 029
Men's Health Edycja Polska60 011-
 
Forbes41 31641 926


 

Dołącz do dyskusji: „Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl