Play reklamuje Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S (wideo)
Ruszyła kampania Play reklamująca dostępne w tej sieci smartfony Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, White Rabbit, K2 i MediaCom Warszawa.
Kampania telefonów Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S podkreśla ich najważniejsze zalety: reklamy pierwszego zwracają uwagę na jego wysokiej jakości wyświetlacz, wiernie odwzorowujący rzeczywiste kolory, a reklamy drugiego informują, że dzięki funkcji Beats Audio zapewnia głęboki, przestrzenny dźwięk, a muzyczny serwis streamingowy WiMP dostępny jest za darmo przez 30 dni. Kampania informuje też, że oba telefony są teraz dostępne za złotówkę w Formule 4.0 z Internetem Max.
W reklamach występuje dwójka pracowników salonu Play, znana z poprzednich reklam sieci z udziałem celebrytów.
Akcja reklamowa od początku czerwca jest prowadzona w telewizji, radiu i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, postprodukcją spotów zajęła się firma Papaya Films, działania w internecie realizuje agencja K2, działania BTL - agencja White Rabbit, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Play reklamuje Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S (wideo)