Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO
K2 Precise po raz kolejny wygrała przetarg na kompleksową współpracę z operatorem Play w zakresie SEO. Obsługa będzie obejmować wszystkie jego serwisy. Firmy współpracują od 8 lat.
Aktywność K2 Precise skupia się zarówno na optymalizacji i rozbudowie serwisów Play, jak i prowadzeniu działań content marketingowych. Celem prowadzonych kampanii będzie wzrost sprzedaży poprzez wzrost ruchu organicznego w całym serwisie. Działania obejmą także nowe obszary SEO, takie jak: działania lokalne czy voice search. K2 Precise przeprowadzi również szkolenia i warsztaty dla pracowników operatora. Obsługa ma charakter długoterminowy.
– Agencja K2 Precise już od ośmiu lat zajmuje się naszymi serwisami i skutecznie realizuje wyznaczone cele. Agencja dba o optymalne wykorzystanie powierzonego budżetu, proponując innowacyjne rozwiązania dopasowane do naszego biznesu. Ponowny wybór K2 Precise w tegorocznym przetargu był ściśle powiązany z działaniami prowadzonymi w minionym roku. Agencja z sukcesem wprowadziła nas w Mobile First. Doprowadziła też do obniżenia czasu ładowania serwisu, co przełożyło się na poprawę doświadczenia użytkownika oraz miało wpływ na wyniki osiągane w kanale online – mówi Daniel Zawiślak, kierownik zespołu optymalizacji procesów digital Play.
Współpraca między Play a K2 Precise (wcześniej K2 Media) trwa od 2012 roku. Początkowo agencja K2 Precise dokonała migracji serwisu, a już w sześć miesięcy po jej dokonaniu osiągnięty został 20 proc. wzrost ruchu organicznego.
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też szczegółów przetargu.
W pierwszym kwartale br. Play Communications zanotował 1,74 mld zł przychodów i 207,8 mln zł zysku netto. Z powodu obostrzeń związanych z epidemią mocno zmalała sprzedaż urządzeń, a liczba klientów przez kwartał zmalała o 67,7 tys.
Dołącz do dyskusji: Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO