Pizza Hut ze #StaySafe w logo na czas epidemii koronawirusa
Sieć pizzeri Pizza Hut (AmRest) zmodyfikowała logo, dodając do niego hasztag #StaySafe. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na bezpieczeństwo i pomoc innym w czasie epidemii koronawirusa.
Logo z hasłem #StaySafe zastępuję dotychczasowe logo Pizza Hut w komunikacji internetowej, głównie w media społecznościowych.
Działania przy tym projekcie prowadzi agencja 180heartbeats + Jung v Matt Za koncepcja odpowiada zaś dział marketingu Pizza Hut, wraz z agencją Hand Made, która przygotowała nowe logo.
Obok zmiany logo, Pizza Hut wdrożyła w swoich restauracjach dodatkowe środki bezpieczeństwa ze względu na panującą w Polsce epidemię koronawirusa.
Pracownicy dbają o porządek i higienę - m.in. noszą rękawiczki, częściej myją i odkażają ręce, terminale płatnicze oraz punkty styku. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Pizza Hut uruchomiła także bezkontaktową sprzedaż. Dostarcza pizzę pod drzwi, bez bezpośredniego kontaktu z dostawcą. Zachęca również klientów do płatności kartą lub online.
Pizza Hut to kolejna marka, która w trudnym czasie pandemii koronawirusa zmienia logo. W Brazylii McDonald's na znak solidarności z krajem walczącym z koronawirusem zmodyfikował logo na dwa stojące obok siebie łuki. Kreacja nie spotkała się z ciepłym przyjęciem - konsumenci zarzucili marce, że promuje się dodatkowo przy okazji epidemii, zamiast postawić na działania pomocowe.Marka szybko przeprosiła za swoje działanie.
Swoje logo na czas pandemii zmieniły także m.in. Volkswagen, Coca-Cola czy Nike.
Pizza Hut wspiera służbę zdrowia w czasie epidemii koronawirusa
Marka dołączyła także do akcji #WzywamyPosiłki. Do tej pory kilkudziesięciu pracowników restauracji przygotowało i dostarczyło bezdotykowo ponad 3500 posiłków do placówek służby zdrowia w całej Polsce. Pomoc objęła szpitale w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie. Dziennie do placówek trafia 250 zestawów. - Chcemy utrzymać tę liczbę posiłków i dostarczać je tak długo, jak będzie to potrzebne - zapewnia Radosław Citko, operations manager w Pizza Hut.
Ponadto AmRest, który jest operatorem Pizza Hut wsparł podopiecznych Banku Żywności w Radomiu. Firma przekazała niemal 3 tys. kilogramów jedzenia m.in. sałatki, sery, jogurty i świeże soki, które trafiły do organizacji partnerskich Banku.
Dołącz do dyskusji: Pizza Hut ze #StaySafe w logo na czas epidemii koronawirusa