SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Pizza Hut zamówienie do stolika poda robot

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, takie jak: kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika. Ma to umożliwić szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności.

W restauracjach Pizza Hut Polska można teraz złożyć zamówienie i zapłacić rachunek samodzielnie. Dzięki kodom QR, umieszczonym na każdym stoliku, klienci mogą błyskawicznie składać zamówienia oraz regulować płatności, korzystając jedynie ze swojego smartfona. 

- Zamówienia online w naszych restauracjach to nie tylko wygoda, ale także zupełnie nowe doświadczenie dla klientów. Kilka tygodni po wprowadzeniu tego rozwiązania zauważyliśmy istotny wzrost udziału transakcji online – mówi Aleksandra Malitka, digital brand director Pizza Hut. 

Kioski samoobsługowe

Pizza Hut jako pierwsza sieć pizzerii w Polsce wprowadziła także kioski samoobsługowe. Są już dostępne w lokalizacjach Pizzy Hut w Poznaniu, Wrocławiu, Grudziądzu i Żorach, a do końca roku pojawią się w dziewięciu innych restauracjach, w tym w Warszawie. 

Kioski umożliwiają szybkie i bezkontaktowe składanie zamówień oraz płatność, co jest szczególnie doceniane przez klientów centrów handlowych. Dzięki nim klienci mają pełną kontrolę nad zamówieniem i mogą cieszyć się szybszą obsługą.

W duchu tych zmian, dla osób zamawiających jedzenie na wynos Pizza Hut wprowadza udoskonalenia, które adresują ich najczęstsze trudności i potrzeby. Od 3 września we wszystkich restauracjach Pizza Hut ruszyła kampania promująca zamówienia na wynos – Take it Easy. Intuicyjny panel umożliwia sprawne jego złożenie, pełen podgląd na status realizacji; powiadomienia sms dają pełną kontrolę nad procesem, a dokładna nawigacja pokazuje, jak dotrzeć do lokalu po odbiór. Dodatkowo na klientów, którzy korzystają z tego kanału, czeka inna oferta na każdy dzień tygodnia. 

Zobacz: Pizza Hut reklamuje Zapiekarony

Wkrótce roboty Pizzusie

W październiku w wybranych restauracjach pojawią się Pizzusie – roboty z sympatycznymi buziami kotów, pomagające w obsłudze klientów. Te w pełni zautomatyzowane urządzenia będą dostarczać zamówienia bezpośrednio do stolików. Dzięki zaawansowanej technologii będą poruszać się z precyzją i dbałością o bezpieczeństwo gości. Pierwsze roboty zaczną pracę w 10 restauracjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. 

Wprowadzane nowoczesne technologie mają sprawić, że zamawianie pizzy staniee się prostsze, szybsze i wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. 

Dołącz do dyskusji: W Pizza Hut zamówienie do stolika poda robot

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolajna
Nie lubię takich udogodnień szczególnie, że wolę porozmawiać z człowiekiem. Jak zamawiam jedzenie na dowóz z roomservice to kurier jedzenie przywozi a nie robot. Lubię coś zażartować, lubię jak mi życzy smacznego. A tu z robotem trochę tak średnio. Ale oczywiście wszystko rozumiem każdy ma inne podejście do zamawiania jedzenia, do resturacji itd.
odpowiedź