SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą

W 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem pism młodzieżowych dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 146 151 egz. W porównaniu do 2012 roku magazyn ten zanotował spadek wynoszący 14,28 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 3,03 proc. do poziomu 74 877 egz.

Ostatnią lokatę na podium zajął również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twist”, którego średni wynik zmalał o 19,31 proc. do 64 637 egz.

Z drugiej na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 64 509 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,25 proc.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

146 151

170 507

Fun Club

74 877

77 220

Twist

64 637

80 100

Bravo Girl

64 509

82 970

 

 

Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. „Bravo” z najwyższą sprzedażą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rob
ruda atakuj proszę. na przykład 2-5 dodatków do numeru. tak trzymać, ahoj przygodo!
0 0
odpowiedź