Piotr Żurkowski: z Performance Media do TikToka
Piotr Żurkowski z początkiem października rozpoczął pracę w polskim oddziale TikToka. Objął stanowisko partnerships managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Piotr Żurkowski w TikToku odpowiada za budowanie relacji z agencjami i z kluczowymi klientami, z takich branż jak e-commerce, rozrywka, gaming, elektronika, moda, finanse. Zajmuje się też planowaniem i zarządzaniem kampaniami.
Żurkowski do TikToka przeszedł z Performance Media, gdzie pracował jako sales manager. Spędził tam trzy i pół roku.
Wcześniej był business development managerem w HLV Group. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warszawskim.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według badania Mediapanel w sierpniu br. wersja www i aplikacja mobilna TikToka miały w Polsce 10,37 mln użytkowników i 35,84 proc. zasięgu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Żurkowski: z Performance Media do TikToka