Piotr Gąsowski baletnicą w kampanii gry Pictionary Air
Wystartowała kampania reklamowa promująca grę Pictionary Air (Mattel). Jej głównym bohatem jest aktor Piotr Gąsowski.

Bohaterem nowych spotów Pictionary Air jest Piotr Gąsowski, który na potrzeby kampanii wcielił się w rolę prowadzącego oraz uczestników show o tej samej nazwie. Kreacje w konwencji teleturnieju mają przypominać kultowy format telewizyjny z udziałem gwiazd i Piotrem Gąsowskim w roli prowadzącego, którego zasady opierały się na klasycznej wersji gry kalambury.
Gąsowski jako zawodnik reprezentujący swoją drużynę, przedstawia własną interpretację haseł z różnych kategorii za pomocą interaktywnego pisaka Pictionary Air. Aktor mierzy się z rysowaniem m.in. hamburgera, ducha i baletnicy, a następnie entuzjastycznie gestykuluje, aby pomóc drużynie odgadnąć wylosowane pojęcia.
Kampania rozpoczęła się w listopadzie i obejmuje działania digital – aktywacje na YouTube, Instagramie oraz Facebooku.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych), a produkcją wideo zajęła się grupa Lemon Sniff.
Pictionary Air, czyli gra z portfolio Gry Mattel, to nowoczesne kalambury, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Piotr Gąsowski baletnicą w kampanii gry Pictionary Air