Piłka oczami Neymara reklamuje kamerę 4K Panasonic (wideo)
W ramach kampanii reklamowej zakładanej kamery 4K marki Panasonic brazylijski piłkarz Neymar Jr. założył jej prototyp na trening, podczas którego trafił piłką do koszykarskiego kosza.
Spot z Neymarem pokazuje, jak wygląda trening z punktu widzenia piłkarza. Jednocześnie prezentuje najważniejsze zalety i możliwości zakładanej kamery HX-A500 4K: to że urządzenie główne jest oddzielone od obiektywu, dzięki czemu można go zamontować na wysokości twarzy i nagrywać z wolnymi rękami, oraz rejestrowanie obrazku w rozdzielczości 4K/30p (25p).
Wideo zostało opublikowane na youtube’owym kanale Panasonic Japan. Na razie nie są planowane szersze działania reklamujące nową kamerę.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Piłka oczami Neymara reklamuje kamerę 4K Panasonic (wideo)