„Pewny wybór” reklamuje szynkę Morliny (wideo)
Pod hasłem „Morliny - pewny wybór” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa szynki konserwowej Morliny (Animeks). Akcję przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy MEC.
Kampania Morlin opiera się na 30-sekundowym spocie przedstawiającą zabawną scenę rodzinną, która przekonuje, że szynkę tej marki można wybierać „w ciemno”. Celem akcji jest budowanie wizerunku Morlin jako marki oferującej produkty stałej, wysokiej jakości.
Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Pewny wybór” reklamuje szynkę Morliny (wideo)
http://www.applegate.com/products/natural-black-forest-ham
juz nie mowiac ze swinia nie jest kompatybilna z homo sapiens ponadto zawiera tony pasozytow ktorych pieczenie nie zabija... stad u polakow zawsze tyle narosli roznych gozow