Animex Foods wybrał do współpracy Zenith
Firma Animex Foods, do której należą takie marki, jak Berlinki, Krakus i Morliny powierzyła obsługę mediową swoich brandów agencji mediowej Zenith, należącej do Publicis Groupe.
Zenith odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
- O wygranej Zenith przesądziły głównie kwestie merytoryczne - podejście strategiczne, zrozumienie kluczowych wartości naszych marek, a także specyfiki rynku. Nie bez znaczenia były także warunki finansowe zaoferowane przez agencję. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii - powiedziała Tatiana Popadiak-Kuligowska, senior brand manager Animex Food.
Pierwsze kampanie realizowane przez Zenith dla marek Morliny i Berlinki ruszają już w styczniu.
Animex Food jest 8 reklamodawcą w Polsce w kategorii Żywność (wydatki za trzy kwartały 2021 roku na poziomie blisko 89 mln złotych). Znajduje się też na 79 miejscu w ogólnym rankingu reklamodawców w naszym kraju (Kantar Media i Nielsen Audience Measurement, wydatki cennikowe offline w okresie Q1-Q3 2021).
Za obsługę reklamową marek Animexu odpowiadała przez pewien okres agencja Publicis Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Animex Foods wybrał do współpracy Zenith