SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szef Eurosportu będzie pracować dla Facebooka, ma pomóc w zakupach praw transmisji sportowych

Peter Hutton, prezes grupy telewizyjnej Eurosport, po zakończeniu igrzysk olimpijskich w Pjongczang ma rozpocząć pracę w Facebooku. Ma pomóc serwisowi w zakupach praw do popularnych transmisji sportowych.

Hutton formalnie ma rozpocząć współpracę z serwisem Marka Zuckerberga po zakończeniu zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu (potrwają od 9 do 25 lutego). "Guadian" sugeruje jednak, że Peter Hutton już teraz ma pomóc Facebookowi w kupnie praw do transmisji angielskiej Premier League na lata 2019-22 na terenie Wielkiej Brytanii. Spekuluje się, że konkurencyjną ofertę przygotowuje Amazon.

Hutton stoi za zakupem przez Discovery Comminications (do którego należy Eurosport) w strategicznym zakupie praw do transmisji igrzysk olimpijskich w latach 2018-2014, za które koncern zapłacił 1,3 mld euro.

Przed objęciem kierownictwa w Eurosporcie, Hutton był współzarządzającym agencją MP & Silva, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie praw do transmisji rozgrywek sportowych. Doświadczenie menadżerskie zdobywał także w Fox International Channels czy International Management Group. Na początku kariery pracował jako komentator sportowy w Eurosporcie.

Facebook coraz mocniej inwestuje w transmisje sportu oraz sportów elektronicznych. W ostatnich tygodniach serwis porozumiał się z federacją e-sportową ESL w zakresie transmisji online rozgrywek w takich grach jak Dota 2 czy Counter-Strike: Global Offensive. 

W trzecim kwartale roku 2017 Facebook zanotował ponad 10,3 mld dolarów przychodu i 4,7 mld zysku netto. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 2 mld użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Szef Eurosportu będzie pracować dla Facebooka, ma pomóc w zakupach praw transmisji sportowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wer
Hm No to good bye tv. Facebook zeżre nasza branże. Wcześniej sie tylko baliśmy teraz zaczął jeść na serio. I Nika ch. We wsi na niego.
0 0
odpowiedź