“Perfekcyjna pani domu”: 1,2 mln widzów, 11,4 mln zł z reklam
Trzeci sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało w TVN 1,2 mln osób - to o 130 tys. mniej niż poprzednią edycję. Stacja w paśmie emisji reality-show zajęła drugie miejsce w rynku i pozyskała z reklam 11,4 mln zł.
Średnia widownia trzeciej serii programu TVN „Perfekcyjna pani domu” (emitowanej w okresie od 25 lutego do 27 maja br., w poniedziałki o godz. 22.30) wyniosła 1,18 mln osób, co przełożyło się na 13,34 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się 11. odcinek programu, pokazany 13 maja br. Oglądało go 1,46 mln widzów.
Reality-show w porównaniu do analogicznego pasma ub.r. podniósł widownię stacji o 240 tys. widzów. Wówczas w tym paśmie kanał śledziło 935 tys. osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,07 proc. oraz 17,61 proc.
Z kolei w porównaniu do drugiej serii, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 130 tys. widzów. Wówczas jego średnia widownia wyniosła 1,31 mln osób, co przełożyło się na 16,02 proc. oraz 18,90 proc. udziału (więcej na ten temat).
„Perfekcyjna pani domu 3” w swoim czasie antenowym dała TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Przed TVN uplasował się Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział wyniósł 15,25 proc. Z kolei za TVN znalazła się TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy fabularne; 10,70 proc.) oraz TVP1 (dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” oraz seriale fabularne; 8,28 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Wpływy z reklam pokazanych przy 13 odcinkach formatu wyniosły 11,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna pani domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków. Jego producentem wykonawczym jest Golden Media Polska.
Telewizja TVN zdecydowała o realizacji czwartej edycji “Perfekcyjnej pani domu”. Będzie ona emitowana na antenie stacji w jesiennej ramówce (dowiedz się więcej).
Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” odcinek po odcinku (dane TVN)
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2013-02-25 | 1 274 397 | 13,68% | 14,50% |
2013-03-04 | 842 092 | 8,44% | 8,18% |
2013-03-11 | 1 187 293 | 13,65% | 16,46% |
2013-03-18 | 1 061 867 | 12,82% | 14,06% |
2013-03-25 | 1 135 862 | 13,45% | 15,83% |
2013-04-08 | 1 025 336 | 10,98% | 11,80% |
2013-04-15 | 1 070 731 | 12,64% | 15,41% |
2013-04-22 | 1 063 004 | 12,81% | 15,22% |
2013-04-29 | 1 124 519 | 12,88% | 15,55% |
2013-05-06 | 1 387 602 | 15,80% | 18,26% |
2013-05-13 | 1 464 022 | 16,41% | 20,19% |
2013-05-20 | 1 453 285 | 16,29% | 20,46% |
2013-05-27 | 1 232 846 | 14,18% | 16,54% |
Średnio: | 1 178 664 | 13,34% | 15,50% |
Konkurencja w czasie emisji reality-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 1 347 489 | 15,25% | 18,43% |
TVN - Perfekcyjna pani domu | 1 178 664 | 13,34% | 15,50% |
TVP2 | 945 520 | 10,70% | 7,86% |
TVP1 | 731 702 | 8,28% | 5,76% |
Dołącz do dyskusji: “Perfekcyjna pani domu”: 1,2 mln widzów, 11,4 mln zł z reklam