145 tys. widzów “Perfekcyjnej pani domu” w TVN Style
Nadawany w TVN Style program “Perfekcyjna pani domu” po czterech odcinkach gromadzi średnio 145 tys. widzów. To więcej niż osiągają w tym czasie główni konkurenci stacji, a udział reality-show jest zdecydowanie powyżej jej średniej.
Premierowe odcinki “Perfekcyjnej pani domu” oglądać można w niedziele o 10.45. Cztery pierwsze z nich obejrzało średnio 145 tys. osób, co zapewniło stacji 1,52 proc. udziału w grupie 4+ i 1,99 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym TVN Style było w tym paśmie liderem rynku, a konkurenci zanotowali kilka razy słabsze wyniki: TLC miało raptem 0,36 proc. udziału, a Polsat Cafe - 0,18 proc.
Pierwsza powtórka reality-show nadawana jest już w niedziele o 19.50. Cztery pokazane tam odcinki zgromadziły niewiele mniej widzów niż premiery, bo miały 116 tys. oglądających, a udział kanału wyniósł odpowiednio 0,70 proc. i 0.93 proc. W tym paśmie kobieca stacja TVN też wygrywała z TLC (0,18 proc. w 4+) i Polsat Cafe (0,17 proc.).
“Perfekcyjna pani domu” notuje też kilka razy lepszy udział od średniego dobowego wyniku TVN Style. Kanał ten w okresie od 18 marca do 8 kwietnia br. osiągnął bowiem średnio 0,48 proc. udziału w 4+ i 0,62 proc. w 16-49.
Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek reality-show przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzów między 30. a 44. rokiem życia i tych mających 55-59 lat, mieszkańców małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W opartym na brytyjskiej licencji formacie “Perfekcyjna pani domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków.
Widownia “Perfekcyjnej pani domu” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
18-03-2012 | 149 125 | 1,63% | 2,07% |
25-03-2012 | 108 158 | 1,20% | 1,29% |
01-04-2012 | 118 743 | 1,26% | 2,21% |
08-04-2012 | 203 593 | 1,95% | 2,35% |
Średnia | 144 544 | 1,52% | 1,99% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN Style | 144 544 | 1,52% | 1,99% |
TLC | 34 463 | 0,36% | 0,62% |
Polsat Cafe | 16 802 | 0,18% | 0,25% |
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN Style | 116 399 | 0,70% | 0,93% |
TLC | 30 574 | 0,18% | 0,25% |
Polsat Cafe | 28 839 | 0,17% | 0,14% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 32,76% | 68 |
Kobiety | 67,24% | 129 | |
Wiek | 4-9 | 2,82% | 48 |
10-15 | 6,25% | 93 | |
16 - 19 | 3,42% | 63 | |
20 - 24 | 4,41% | 57 | |
25 - 29 | 4,05% | 46 | |
30 - 34 | 12,53% | 151 | |
35 - 39 | 7,72% | 104 | |
40 - 44 | 17,76% | 274 | |
45 - 49 | 6,56% | 98 | |
50 - 54 | 7,87% | 98 | |
55 - 59 | 15,18% | 194 | |
60 | 11,44% | 55 | |
Wlk. miasta | Wieś | 32,48% | 83 |
< 50 tys. | 26,28% | 112 | |
50-100 tys. | 19,47% | 235 | |
100-200 tys. | 9,49% | 124 | |
> 200 tys. | 12,28% | 58 | |
Zawód | Top management | 14,78% | 150 |
Pracownicy średniego szczebla | 25,34% | 163 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,30% | 102 | |
Emeryci | 17,94% | 71 | |
Inni | 22,64% | 74 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 25,28% | 63 |
Średnie | 42,41% | 131 | |
Wyższe | 23,24% | 160 | |
Inne | 9,07% | 72 |
Dołącz do dyskusji: 145 tys. widzów “Perfekcyjnej pani domu” w TVN Style