Pepsi: wygraj z latem!
Pod hasłem "Wygraj z latem" rozpoczęła się promocja konsumencka wszystkich napojów z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers Poland.
Akcja promocyjna oparta została na konkursie sms-owym, w którym do wygrania jest rodzinna Skoda Fabia II Combi z klimatyzacją oraz 200 lodówek turystycznych. Konkurs realizowany jest we wszystkich hipermarketach sieci Tesco na terenie Polski.
Akcja promocyjna komunikowana jest poprzez materiały POS prezentujące samochód Skoda Fabia II Combi z otwartym bagażnikiem wypełnionym butelkami Pepsi 0,5l. W konkursie może wziąć udział każdy, kto zakupi minimum 2,5 litra napojów objętych promocją oraz wyśle sms-a z odpowiedzią na pytanie: "Ile 0,5l butelek Pepsi zmieściło się w bagażniku samochodu Skoda Fabia II Combi?" Wygrywa osoba, która będzie najbliżej poprawnej odpowiedzi, decyduje kolejność smsów. Promocją objęte są marki: Pepsi, Pepsi Max, Aqua Minerale, Mountain Due, Lipton Ice Tea, Mirinda, Schwepps, Toma, 7UP. Konkurs rozpoczął się 7 sierpnia i potrwa do 4 września br.
Za opracowanie koncepcji i przygotowanie komunikacji promocji odpowiada agencja IQ Marketing wraz ze swoim interaktywnym działem AtomClick.
Dołącz do dyskusji: Pepsi: wygraj z latem!