SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pepsi: I can (wideo)

Pod hasłem "I can" rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Pepsi. Akcja pokazuje, jak wiara w siebie pozwala spełniać marzenia.

Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowa Pepsi ma charakter wizerunkowy. Spot wykorzystywany w akcji pokazuje, jak dzięki wierze w siebie młodzi ludzie spełniają swoje marzenia w różnych dziedzinach: muzyce, sporcie i życiu uczuciowym. Przekaz pod hasłem "I can" ma w kreatywny sposób łączyć markę Pepsi z pozytywnymi sytuacjami życiowymi.




Akcja jest prowadzona zarówno w stacjach ogólnodostępnych (Polsat i TVN), jak i muzycznych (MTV, VIVA i 4funTV). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Moscow, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

  • Więcej informacji:
  • Pepsi

Dołącz do dyskusji: Pepsi: I can (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl