Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise
Do zespołu agencji Reprise (Mediabrands) dołączył Paweł Szymczyk obejmując nowo utworzone stanowisko head of eCommerce. Poprzednio pracował w Hasbro.
Szymczyk będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarze handlu elektronicznego. Jego zadaniem jest pomoc klientom w rozwinięciu ich biznesów w serwisu typu marketplace w Polsce, ale także za granicą. Będzie raportować bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji.
- eCommerce to bardzo pojemne określenie łączące świat mediów, handlu i technologii. Paweł wnosi bogate, trade marketingowe doświadczeniem pracy pod stronie klientów. Wraz z kolejnymi certfikacjami pracowników agencji przez Amazona i Allegro, wykonujemy duży krok w kierunku wyraźnego wzmocnienia tych kompetencji w agencji Reprise i całej grupie Mediabrands - komentuje Dymkowski.
Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach, jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed.
Dołącz do dyskusji: Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise