Paweł Popek: z PZL do Red8 Advertising
Paweł Popek zaczął pracę jako senior strategic planner w agencji Red8 Advertising. Poprzednio pełnił podobną funkcję w PZL.
- Paweł Popek wspomoże nas w rozwoju biznesu agencji oraz we wzmocnieniu kompetencji strategicznych, m.in. w kontekście działań 360 stopni - opisuje Piotr Potorski, strategic director w Red8 Advertising.
Poprzednio Popek przez 4 lata pełnił funkcję senior strategic plannera w PZL. Wcześniej pracował w agencjach Corporate Profiles Consulting, Touchpoint RC / Rapp Collins i Max Arpp, był również wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy.
Ogółem z branżą reklamową jest związany od 9 lat. Realizował projekty dla takich marek i firm jak m.in. Atlantic, Danonki, Felix, MetLife, Opoczno SA, PZU, Plannja, Plus, Plusssz, Provident, Renault Trucks, Servier Polska i Tesco.
Dołącz do dyskusji: Paweł Popek: z PZL do Red8 Advertising