Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut
Na czele nowo utworzonego działu UX research agencji digital product design & development ExtraHut stanęła Patrycja Kołodziejczyk. Nadzoruje projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.

Kołodziejczyk jest związana z ExtraHut od 2019 r. Ostatnie dwa lata przepracowała jako UX designer i researcher. Ukończyła studia o kierunku publikowanie sieciowe i cyfrowe na Uniwersytecie Wrocławskim oraz user experience design na Uniwersytecie SWPS.
ExtraHut wykorzystuje badania UX do projektowania i transformacji produktów cyfrowych. Agencja kieruje się zasadą Simple Works (ang. proste działa). Pracuje w autorskim procesie Learn-Build-Test (z ang. poznaj-zbuduj-przetestuj). Należy do UX Fellows – globalnej sieci agencji badawczych. Z badań ExtraHut korzystali dotychczas m.in. Amazon, Indeed i Santander.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut