PARP szuka domu mediowego do półtora rocznej współpracy
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję mediową, która zajmie się zakupem mediów do jej kampanii. Będzie z nią współpracować przez 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana firma zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowej w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej oraz w prasie branżowej i specjalistycznej, a także zagranicznej, zakupem powierzchni na portalach internetowych o tematyce gospodarczej lub zbieżnej z poszczególnymi działaniami PARP, zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych, w programach/pasmach programowych o tematyce gospodarczej lub zbieżnej z poszczególnymi działaniami PARP, zakupem czasu reklamowego w telewizji.
Budżet PARP wynosi 686 991,87 zł netto (bez VAT).
Z wybraną agencją PARP będzie współpracować przez 18 miesięcy od zawarcia umowy. Przetarg trwa do 21 stycznia 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: PARP szuka domu mediowego do półtora rocznej współpracy