SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PAP połączyło trzy zespoły w biuro strategii medialnych, szefową Lidia Garbaczuk

Polska Agencja Prasowa połączyła trzy biura zajmujące się sprzedażą i świadczeniem usług dla klientów z sektora korporacyjnego oraz redakcyjnymi projektami specjalnymi. W efekcie zmiany struktury organizacyjnej powstało Biuro Strategii Medialnych, na którego czele stanęła Lidia Garbaczuk. Za prace redakcyjne w ramach Biura odpowiadać będzie zastępca dyrektora Ryszard Niżewski.

Lidia Garbaczuk (fot. materiały prasowe) Lidia Garbaczuk (fot. materiały prasowe)

Biuro Strategii Medialnych będzie odpowiadało w PAP za sprzedaż oraz realizację obsług medialnych dla klientów korporacyjnych (płatne relacje z wydarzeń, artykuły, zdjęcia, wideo i grafiki), usługi content marketingowe oraz dystrybucję krajową i międzynarodową komunikatów prasowych.

Zakres usług realizowanych przez Biuro obejmuje również organizację konferencji prasowych w Centrum Prasowym PAP (w wersji stacjonarnej i hybrydowej), organizację debat i webinarów oraz realizację transmisji online.

„W ostatnich latach Polska Agencja Prasowa bardzo szybko się rozwija. Powstają nowe serwisy dla mediów i odbiorców końcowych oraz poszerzamy ofertę usług dla klientów komercyjnych. Zmiany organizacyjne, które dziś wdrażamy, pozwolą lepiej zarządzać rosnącą Agencją. W jednej strukturze skupiamy całą paletę strategii medialnych oferowanych naszym klientom” – wyjaśnia cytowany w komunikacie Łukasz Świerżewski, członek zarządu Polskiej Agencji Prasowej.

W skład Biura wejdą również zespoły redakcyjne zajmujące się wydawaniem portali tematycznych PAP: Serwisu Samorządowego i Serwisu Zdrowie, jak również zespoły marketingowe rozwijające projekty specjalne i ofertę komercyjną obu portali (cykle tematyczne oraz wydarzenia branżowe, m.in. konkurs „Innowacyjny Samorząd”).

Za prace redakcyjne w ramach Biura Strategii Medialnych odpowiadać będzie zastępca dyrektora Ryszard Niżewski, wieloletni dziennikarz (od 1992 roku) i szef zespołów dziennikarskich w PAP.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Biuro Strategii Medialnych PAP będzie również rozwijało nowe serwisy informacyjne PAP (jak np. serwis faktcheckingowy Fake Hunter) oraz uczestniczyło w pracach rozwojowych nad portalami informacyjnymi PAP, a także tematycznymi serwisami abonamentowymi dla rynku medialnego.

Lidia Garbaczuk kierowała wcześniej w PAP Biurem Marketingu i Sprzedaży Usług.

Polskiej Agencji Prasowej udało się zamknąć 2021 rok z prawie 707 tys. zł zysku netto. Przychody ze sprzedanych produktów przekroczyły 56,6 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 9 proc.

Dołącz do dyskusji: PAP połączyło trzy zespoły w biuro strategii medialnych, szefową Lidia Garbaczuk

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
No i co w tym złego? Serwis coraz ciekawszy a od zawsze na poziomie.
0 0
odpowiedź
User
PAPista
Brawo Lidka. Mocno do przodu!
0 0
odpowiedź
User
DZ
Lidia, brawo, ogromne gratulacje! I do przodu :)
0 1
odpowiedź