Dania i zupy instant Oyakata promowane w telewizji
Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa promująca dania i zupy instant Oyakata, produkowane przez Ajinomoto Poland (część Ajinomoto Co., Inc.). Akcję przygotowała agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
Materiały reklamowe emitowane są w telewizji, w internecie oraz na citylightach w 8 największych miastach w Polsce.
Dania Oyakata dostępne są w czterech smakach inspirowanych kuchnią japońską: Japoński Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak Wasabi, Japońskie Curry. W ofercie firmy są dostępne również zupy Oyakata Ramen w kubkach: Miso, Chicken, Soy sauce, Pork oraz w torebkach: Miso, Chicken, Soy sauce.
Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Dania i zupy instant Oyakata promowane w telewizji