OS3 dla Grupy BIG Bank SA
"Szczęśliwy ten, kto może być jednocześnie kompozytorem i wykonawcą..." - to motto otwiera prezentację, która jest dziełem agencji reklamowej United Advertising Poland Sp. z o.o. oraz interaktywnej Agencji OS3 multimedia.
Celem tworzenia prezentacji multimedialnych, oprócz waloru oczywistego, jakim jest uzyskanie kolejnego nośnika informacji o firmie, jest umacnianie i promowanie jej pozytywnego, nowoczesnego wizerunku, W efekcie, z pewnością przekłada się to na rosnącą liczbę jej klientów i współpracowników.
Przygotowana dla Grupy BIG Banku SA prezentacja jest dość rozbudowana. Składa się z pięciu działów pogrupowanych według zagadnień tematycznych zawierających m.in. szczegóły oferty, informacje o Grupie BIG i jej partnerach, informacje o samym BIG Banku Gdańskim SA, o lokalizacjach oddziałów banku na terenie całego kraju. Została opracowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej.
"Tworząc jej strukturę, zależało nam na wykreowaniu przejrzystej i jasnej bazy danych o firmie tak, aby każdy, kto zapoznaje się z jej treścią, nie miał problemów z dotarciem do wybranego zagadnienia" - powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Dołącz do dyskusji: OS3 dla Grupy BIG Bank SA