Orlen chce zatrudnić agencję PR. Ruszyło postępowanie
Spółka Orlen zaprasza agencje do udziału w zapytaniu o informację (RFI), którego finalnym celem będzie wybór agencji public relations - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
Prowadzone obecnie postępowanie RFI ma na celu rozpoznanie rynku oraz analizę możliwości potencjalnych dostawców w zakresie kompleksowej obsługi Orlen, które zapewnią spółce zintegrowane, sprawne i skuteczne wsparcie w realizacji działań z zakresu media, public relations i public affairs oraz sponsoringu i działań społecznych oraz dobroczynnych na rynku polskim i zagranicznym.
Postępowanie składa się z dwóch etapów. W I etapie informacje, które przejdą ocenę formalną, zostaną poddane ocenie technicznej. Z kolei informacje składane II etapie, czyli w części merytorycznej powinny zawierać wszystkie wymagane informacje określone briefie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Orlen oczekuje wsparcia prowadzonych działań w zakresie współpracy z mediami, instytucjami i siecią ekspertów w Polsce i za granicą. Oczekiwania spółki dotyczą zarówno obszarów o potencjale kryzysowym, jak również komunikacji strategicznej. Przykłady to m.in. strategiczne decyzje inwestycyjne i dezinwestycyjne, zaangażowanie w energię jądrową, prowadzenie działalności offshore i onshore, działalność wydobywcza na Norweskim Szelfie Kontynentalnym, dialog z UE, działalność w obszarze OZE, paliw alternatywnych i elektromobilności, rebranding zagranicznych marek Grupy Orlen i ewentualna dalsza ekspansja na zagranicznych rynkach. Spółka prowadzi także liczne projekty sponsoringowe (sport, kultura) oraz działania społeczne i dobroczynne. Organizuje szereg wydarzeń w tych obszarach z udziałem sportowców (zawodowców i amatorów), związków i organizacji sportowych, instytucji kulturalnych i naukowych oraz fundacji czy organizacji społecznych.
Orlen oczekuje zapewnienia spójnego przekazu na zewnątrz w zakresie działalności biznesowej, wsparcia w zarządzaniu i komunikacji w sytuacjach kryzysowych, wsparcia w przygotowaniu strategii komunikacji międzynarodowej, identyfikacji i propozycji odpowiedzi na oczekiwania związane z działalnością sponsoringową i charytatywną oraz wsparcia w zarządzaniu i komunikacji w sytuacjach kryzysowych związanych z działalnością sponsoringową i dobroczynną.
Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 17 stycznia 2025 roku. Orlen planuje wybrać agencję do współpracy z początkiem przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Orlen chce zatrudnić agencję PR. Ruszyło postępowanie
to oni jeszcze mają jakieś "wolne środki" na PR ?? a no tak, przecież wycofało się z całego sponsoringu, czyli chyba najbardziej rozpoznawalnej "reklamy"