Kosmita w reklamach paliwa Efecta na stacjach Orlen (wideo)
PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamującą nową markę paliw Efecta. Akcja jest utrzymana w formacie kreatywnym „Kierunek Orlen”. Koncern przygotował i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Publicis Poland i Mullen Lowe Media Hub.
Spot z kampanii pokazuje właścicieli, którzy są bardzo przywiązani do swoich pojazdów. Reklamy podkreślają, że paliwo Efecta czyści silnik, dzięki czemu zwiększa jego żywotność i wydajność.
Jest to kolejna odsłona cyklu kreatywnego „Kierunek Orlen”, który rozpoczęto w styczniu br. od kampanii wizerunkowej. W spotach z obu akcji w ostatnich ujęciach pojawia się sympatyczny kosmita.
Nowa kampania obejmuje telewizję i internet (m.in. 30- i 45-sekundowa wersja spotu), radio, prasę, outdoor oraz same stacje Orlen (materiały POS).
Spot wyreżyserowany został przez Sebastiana Pańczyka. Kampanię przygotował pion marketingu PKN Orlen wspólnie z agencją Publicis Poland (kreacja reklam) oraz domem mediowym Mullen Lowe Media Hub (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Kosmita w reklamach paliwa Efecta na stacjach Orlen (wideo)