„Operacja Chuligan” - smartfonowa kampania społeczna z Tymonem Tymańskim (wideo)
Radio Roxy (Agora) i agencja Grey Group rozpoczynają kampanię społeczną „Operacja Chuligan” opartą na aplikacji na smartfony. Twarzą akcji jest muzyk Tymon Tymański.
Celem kampanii „Operacja Chuligan” jest zwrócenie uwagi na wysoki poziom różnego rodzaju przemocy (zarówno fizycznej, jak i werbalnej) w naszym kraju i przeciwdziałanie temu zjawisku. Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób młodych.
W rolę tytułowego chuligana wciela się znany muzyk Tymon Tymański. - Ta kampania jest bardzo potrzebna, liczymy, że uświadomi ludziom, przynajmniej niektórym, że na polskich ulicach dzieje się coś złego. Operacja Chuligan ma spuścić powietrze z tego polskiego balonu wypełnionego agresją - opisuje Tymański.
W ramach akcji każdy internauta może zaadoptować ulicznego chuligana, pobierając ze strony operacjachuligan.pl aplikację na swój telefon i dzięki różnym zadaniom terapeutycznym leczyć go z agresji. Do wyboru są m.in. taniec, rzeźba czy sport. Każdy wyleczony chuligan zostaje zarejestrowany na stronie jako głos sprzeciwu wobec przemocy na ulicach.
Aplikacja działa w telefonach z systemem Android, a pobrać ją można także z Google Play. Ponadto można korzystać z niej na facebookoowym fanpage’u Radia Roxy. Aplikację przygotowała agencja reklamowa Grey Group.
Kampanii towarzyszą działania na Facebooku oraz informacje na antenie Radia Roxy.
Dołącz do dyskusji: „Operacja Chuligan” - smartfonowa kampania społeczna z Tymonem Tymańskim (wideo)