Opel kontynuuje kampanię promującą samochody z fabryczną instalacją LPG
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej koncernu General Motors Poland, promującej samochody Opel z fabryczną instalacją LPG. Za działania, obejmujące nośniki OOH, odpowiada grupa Dentsu Aegis Network, dom mediowy Carat i agencja Posterscope.
Na nośnikach 15x5 m znalazły się różne komunikaty szacujące cenę przejazdu danej trasy w przypadku pokonania jej samochodem marki Opel z fabryczną instalacją LPG. Na tablicach znalazły się modele Adam, Corsa, Meriva, Astra, Mokka, Insignia i Zafira Tourer. Nośniki umieszczono w szesnastu miejscach przy trasach samochodowych w Polsce łączących duże miasta i wakacyjne kurorty.
Akcja jest kontynuacją kampanii reklamowej aut marki Opel z fabryczną instalacją LPG trwającej od kwietnia br. (więcej na ten temat).
Kreacja kampanii zajęła się agencja Scholtz & Friends, a za jej przygotowanie odpowiadają firmy z grupy Dentsu Aegis Network. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy Carat i agencja reklamy zewnętrznej Posterscope.
Dołącz do dyskusji: Opel kontynuuje kampanię promującą samochody z fabryczną instalacją LPG