„Olivia” na 18-lecie z nową makietą i wyższą ceną
We wtorek 8 marca br. w sprzedaży ukaże się kwietniowe wydanie „Olivii” (Wydawnictwo Bauer), która z okazji 18-lecia istnienia zyska odświeżoną makietę i nowe rubryki. Cena miesięcznika wzrosła o 49 groszy.
W kwietniowej „Olivii” znajdzie się więcej treści lifestylowych i materiałów zgodnych z aktualnymi trendami. W nowym dziale „Moda od podszewki” prezentowane będą nowinki i trendy modowe, w „Kwadransie dla Ciebie” czytelniczki poznają szybkie sposoby na poprawienie urody, z kolei „Zatrzymaj młodość” to rubryka o najnowszych zabiegach medycyny estetycznej.
Wśród nowych rubryk są również m.in. „Finansowe know-how”, „Life coaching” i „High-tech”. Nazwy działów mają sygnalizować otwarcie pisma na nowości. Dla czytelniczek przygotowano również felieton Katarzyny Grocholi oraz „Salon Towarzyski”. Ponadto w każdym numerze znajdzie się dodatek „Olivia Extra” o charakterze poradnikowym.
Magazyn będzie mieć więcej monochromatycznych kolorystycznie stron i bardziej eleganckich fontów. Od bieżącego wydania miesięcznik drukowany będzie na papierze LWC Plus 60g o wyższej białości i gładkości.
Kwietniowe wydanie „Olivii” liczy 180 stron i ukaże się w nakładzie 260 tys. egz. Cena magazynu wzrosła o 49 gr i wynosi teraz 2,99 zł.
Sprzedaż odświeżonego numeru miesięcznika wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), w radiu RMF FM oraz w prasie („Twój Styl”, „Pani”, „Grazia”, „Show”, „Świat Kobiety”, „Tele Tydzień”). Kreację spotu przygotowała agencja Digit Art, a media zaplanował MEC.
Z danych ZKDP wynika, że w 2015 r. sprzedaż ogółem „Olivii” wyniosła 140 546 egz.
Dołącz do dyskusji: „Olivia” na 18-lecie z nową makietą i wyższą ceną