Olimpijscy sponsorzy nie wykorzystują internetowego potencjału
Globalni sponsorzy igrzysk olimpijskich nie uwzględniają w swoichkampaniach marketingu w wyszukiwarkach, przez co tracą wielkąszansę na dotarcie do internautów.
Z analizy przeprowadzonej przez firmę Synergy Digital wynika, żeżaden ze sponsorów igrzysk Pekin 2008, jak również Londyn 2012, niejest uwzględniony na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarceGoogle po wpisaniu w niej prostych terminów związanych z olimpiadą,takich jak 'Beijing Olympics', 'Olympic Games' czy 'London 2012' -informuje serwis Brand Republic.
Sponsorzy nie wykorzystują także płatnych reklam wwyszukiwarkach. Przykładowo wpisując termin 'Olympic Games', napierwszej stronie rezultatów wyszukiwania nie znajdziemy żadnegoodnośnika związanego z którąkolwiek z firm będących partneremimprezy.
Na najwyższym 40. miejscu jest chiński producent komputerówLenovo, a na pozycji 48. firma GE. Tymczasem żadna inna markasponsorująca igrzyska nie znalazła się nawet w pierwszej setcewyników. Z kolei w przypadku terminu 'Olympics' najwyżej równieżjest Lenovo, ale dopiero na 247. miejscu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Olimpijscy sponsorzy nie wykorzystują internetowego potencjału