Olimp Sport Nutrition z kampanią w klimacie lat 90.
Producent suplementów diety i odżywek dla sportowców Olimp Sport Nutrition rozpoczyna nową kampanię od hasłem "Let’s get Back To The 90’s".
"Born in The Gym Back to the 90’s" to kampania, w której marka powraca do korzeni, osadzonych w kulturystyce i fitnessie.
To hasła przewodnie kampanii, nawiązujące do procesu budowania sylwetki, ale także do odpowiednich grup produktowych oferowanych przez Olimp Sport Nutrition.
Start kampanii poprzedziło wiele tygodni przygotowań. W stylizowanej sesji zdjęciowej wzięło udział kilkunastu ambasadorów z Polski, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Zdjęcia oraz filmy (produktowe, wizerunkowe, edukacyjne), które powstały posłużą w komunikacji nie tylko na polskich i europejskich rynkach, ale także na Bliskim Wschodzie (Irak, Egipt, Turcja, Arabia Saudyjska).
Zasięg kampanii Olimp Sport Nutrition
Kampania będzie realizowana zarówno online (media społecznościowe marki, ambasadorów oraz dystrybutorów, newsletter, e-mail marketing, Google oraz Facebook ads, strona internetowa), jak i offline. Na potrzeby kampanii wybrani influencerzy otrzymali paczkę kreatywną, zachęcającą do przygotowania stylizacji z lat 90.
W kolejnych tygodniach w sklepach stacjonarnych Olimp Store, a także w sieciach partnerskich pojawią się dedykowane materiały POS.
To tylko część działań zaplanowanych w ramach kampanii, która będzie trwała przez cały sezon jesienno-zimowy.
Kampania powstała w pełni in house. Sesję zdjęciową zrealizowano wspólnie z Paradox Media.
Dołącz do dyskusji: Olimp Sport Nutrition z kampanią w klimacie lat 90.