SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oknoplast przez dwa lata na strojach Olympique Lyon

Oknoplast został sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Olympique Lyon. W ramach dwuletniej umowy logo firmy będzie eksponowane na spodenkach zawodników klubu.

Oknoplast podpisał w lipcu br. umowę, na mocy której jest jednym z głównych sponsorów Olympique Lyon - obok koncernów takich jak Hyundai i Intermarché. Logotyp polskiej firmy znalazł się na lewek nogawce spodenek piłkarzy klubu. Ponadto jest eksponowany na bandach wokół boiska i „ściankach sponsorskich” podczas meczów drużyny na własnym stadionie. Firma zyskała też pulę biletów i gadżetów klubowych do wykorzystania w swoich działaniach marketingowych.

Ponadto Oknoplast może posługiwać się w swoich reklamach wizerunkiem zawodników Olympique Lyon. Pierwsze takie działania są już prowadzone na rynku francuskim.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. Oknoplast zawarł roczną umowę sponsorską z Borussią Dortmund (więcej na ten temat), a w maju br. przedłużył na dwa lata obowiązującą od wiosny ub.r. umowę sponsorską z Interem Mediolan (przeczytaj o tym więcej). Jednak w obu przypadkach logo firmy nie znalazło się na strojach sponsorowanych klubów.

>>> Prezes Oknoplastu: warto inwestować w sponsoring znanych drużyn piłkarskich

Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu: firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. Umowa z francuskim klubem będzie obowiązywać do czerwca 2015 roku. Firma nie ujawnia jej warunków finansowych, uzasadniając to tajemnicą handlową.

Dołącz do dyskusji: Oknoplast przez dwa lata na strojach Olympique Lyon

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olo
Oknoplast chce w ten sposób wzmocnić swoją markę na rynku francuskim? A na czym oparte są te domysły?
Bo tak się składa, że akurat sprzedaje stolarkę okienną we Francji (już 8 lat). Reputacja Oknoplastu na tym rynku jest słaba, przez fatalną obsługę i wysokie ceny. Oni wolą mniejsze polskie firemki (ale robiące np. na profilach VEKA) niż molochy w stylu Oknoplast. Dla mnie, to tylko przykład megalomanii prezesa Oknoplastu.
odpowiedź
User
Leo
No nareszcie firma z wielkim potencjalem zainwestowala w sport i to nie byle jaki bo w olympique lyon. gratuluje ;))
odpowiedź
User
Proud
Czy to nie wspaniale ? polska firma z potencjalem inwestuje w pilke. Oby tak dalej!! OKNOPLAST i OLYMPIQUE LYON brzmi superrrrrrr ;D
odpowiedź