1,1 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku
Dziesiąty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,12 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków 10. edycji serialu „Rodzika.pl” (pokazanych do 17 marca br.) wyniosła 1,12 mln widzów, co przełożyło się na 8,17 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45, począwszy od 3 marca br.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, który zainteresował 1,15 mln osób.
Oglądalność odcinek po odcinku
W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. Ósmą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach śledziło średnio 1,14 mln osób przy udziałach na poziomie 7,92 proc. w 4+ oraz 10,95 proc. w 16-49.
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest Polsat, nadający wówczas talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co daje mu 16,76 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy; 9,45 proc.), a czwarta - TVP1 (również pasmo filmowe; 6,80 proc.). Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN, a Dwójka zajmuje odpowiednio drugie i trzecie miejsce.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 8,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku
Kożuchowska namiętnie odkurza w szpilkach.