„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,46 mln widzów, tyle samo ile było rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
17. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 22 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,46 mln osób. Przełożyło się to na 18,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia 15. edycji programu Magdy Gessler delikatnie spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 2,53 mln widzów, drugi - 2,49 mln, a trzeci - 2,34 mln.
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki piętnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,45 mln osób, co dało stacji 17,69 proc. udziału w 4+, 23,38 proc. w grupie 16-49 oraz 21,33 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN jak na razie ma podobną widownię.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,77 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 9,56 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Good Doctor”; 4,18 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku
Widocznie w TVP2 nie są w stanie stworzyć nic nowego, by się przyjęło i dało wyniki odpowiadające chociąz połowie wyników "M jak Miłość" (patrz "Pierwsza Randka" z milionem widzów). Zasługą wyników jest osobowość Gesslerowej.