1,5 mln widzów „Klanu” w jesiennej ramówce. TVP1 liderem rynku
Nowy sezon serialu „Klanu” oglądało średnio 1,47 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji telenoweli jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia 69 odcinków jesiennych odcinków „Klanu”, wyemitowanych w okresie od 3 września do 11 grudnia 2018 roku wyniosła 1,47 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,41 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,78 proc. w grupie 16-59 i 17,93 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.
Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.00.
Dla porównania, średnia widownia odcinków telenoweli w okresie od 4 września do 12 grudnia 2018 roku wyniosła 1,59 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie odpowiednio 14,17 proc., 7,62 proc., 9,46 proc. oraz 19,30 proc. Oznacza to, że nowe odcinki względem analogicznego okresu rok wcześniej straciły 120 tys. oglądających.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 29 listopada. Śledziło go średnio 2,02 mln osób.
Z informacji udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polską wynika, że TVP1 w czasie emisji nowego sezonu „Klanu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+.
„Klan” to pierwsza polska telenowela, której fabuła została wybrana w konkursie dla telewidzów ogłoszonym przez Telewizję Polską w 1997 roku.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów „Klanu” w jesiennej ramówce. TVP1 liderem rynku