TVN Style na czele kanałów lifestylowych. BBC Lifestyle i Lifetime najbardziej w dół
W lutym 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało HGTV, a na czele spadków ex aequo uplasowały się stacje BBC Lifestyle i Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym 2018 roku wyniósł 0,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lutego 2017 roku wynik ten zwiększył się o 6,56 proc.
Drugie było TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 21,57 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., zajął Polsat Play. Jego wynik poszedł do góry o 6,52 proc.
Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał HGTV Home & Garden. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,45 proc., po wzroście względem lutego ub.r. wynoszącym 30,56 proc. - największym w zestawieniu.
Największą stratę ex aequo zanotowały dwie stacje: BBC Lifestyle i Lifetime. Ich wyniki zmalały o 42,86 proc. do 0,04 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lutym br. zajęło TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,08 proc., po wzroście o 25,58 proc. - największym w zestawieniu.
Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,97 proc. spadł kanał TVN Style, notujący jednak wzrost wynoszący 12,79 proc.
Podium ex aequo uzupełniają dwa kanały HGTV i Polsat Play, których udziały wyniosły po 0,48 proc. Wynik pierwszej anteny wzrósł o 17,07 proc., a drugiej - zmalał o 4 proc.
Największy spadek w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 37,50 proc. do 0,05 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. BBC Lifestyle i Lifetime najbardziej w dół