1,78 mln widzów „Kabaret na żywo. Przystanek radość”. Polsat liderem w 16-49
Ósmy sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,78 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,33 mln zł.
„Kabaret na żywo 8” - nadawany pod tytułem „Kabaret na żywo. Przystanek radość” - na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 19 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,78 mln osób, co przełożyło się na 11,10 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek nowej serii. Oglądało go 2,19 mln osób.
Dla porównania, szóstą edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną wiosną ub.r. śledziło 1,58 mln osób, co przełożyło się na 11,60 proc. udziału w 4+, 11,72 proc. w 16-49 oraz 12,21 proc. w 16-59. Kabaretowy program zyskał 200 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania właśnie zakończonej edycji „Kabaretu na żywo” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 15,05 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych 2” i program „To był rok! 2”. Trzeci był TVN (7,48 proc.; gł. „MasterChef Junior” i początek filmów fabularnych), a czwarta - TVP2 (4,82 proc.; pasmo filmowe).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem rynku.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 23,33 mln zł. Rok temu program na reklamach zarobił 16,29 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,78 mln widzów „Kabaret na żywo. Przystanek radość”. Polsat liderem w 16-49