Odzyskana dziecięca kreatywność reklamuje komputer od HP i Intela (wideo)
Wchodząc w dorosły świat dzieci często tracą świeżość spojrzenia, pomysłowość i kreatywność. Ale nigdy nie jest za późno, by te cechy odzyskać i na nowo spojrzeć na rzeczywistość - z takim przesłaniem HP i Intel reklamują nowy komputer typu all-in-one - Sprout.
Głównym elementem kampanii Sprouta jest minutowy spot, w którym widzowie śledzą historię dziewczynki o imieniu Jane. Jako dziecko Jane ma głowę pełną pomysłów, sama wymyśla i projektuje niezwykłe stroje i zabawki. Jej kreatywność kwitnie także później, w latach młodości.
Wszystko kończy się po wejściu Jane w dorosłość. W otoczeniu codziennych problemów i w świecie białych kołnierzyków kobieta staje się zobojętniała, a jej radosna kreatywność zostaje głęboko uśpiona.
Nigdy jedna nie jest za późno na powrót do dzieciństwa. Jane widzi swoją córkę, która jest tak samo kreatywna jak ona sama za dawnych lat, i razem z dziewczynką zaczyna projektować, wymyślać, tworzyć. Tym razem jednak mama i córka mają do dyspozycji potężnego sojusznika. To Sprout - wyprodukowany przez HP przy użyciu technologii Intela komputer all-in-one, który dzięki swoim zaawansowanym możliwościom pozwala na rozwinięcie każdego, nawet najbardziej szalonego pomysłu.
Ciekawym elementem spotu jest ścieżka dźwiękowa - oryginalna przeróbka „The Logical Song”, dawnego przeboju grupy Supertramp wykonywana przez dziecięcy chór z konserwatorium muzycznego Silverlake w Los Angeles.
Za kreację spotu i kampanię odpowiada agencja 180LA.
Dołącz do dyskusji: Odzyskana dziecięca kreatywność reklamuje komputer od HP i Intela (wideo)