SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżona „Tina” z nową makietą i większą objętością

W środę 15 października w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie dwutygodnika „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Pismo ma teraz większą objętość, zyskało również m.in. nowoczesną makietę, nową kolorystykę i poszerzone działy.

W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój ekspercki i poradnikowy charakter. Najważniejszym elementem nowej „Tiny” ma być budowanie długofalowych relacji z czytelniczkami. Od tego numeru w piśmie znajdą się dłuższe teksty i pogłębione materiały. Więcej miejsca poświęcono również reportażom o kobietach.

Relaunch pisma podkreślać ma zmiana typu modelki na okładce oraz ilustrowanie materiałów zdjęciami kobiet. W nowym dziale „Metamorfozy czytelniczek” redakcja zaprezentuje, jak w naturalny i bezpośredni sposób zmienić fryzurę, makijaż i stylizację.

W „Tinie” zmienia się charakter sekcji poświęconej gotowaniu - w każdym numerze zaprezentowane zostaną przepisy przygotowane i przetestowane przez ekspertów oraz czytelniczki. Działy „Podróże”, „Moda”, „Rozrywka”, „Wnętrza i dekoracje” zostały powiększone i zaprojektowane w bardziej elegancki sposób.

Objętość całej Tiny zwiększyła się o 8 stron. Cena w dalszym ciągu wynosi 1,40 zł, natomiast wydanie z książeczką kulinarną można będzie kupić za 2,99 zł.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Relaunch tytułu wspiera kampania reklamowa, która potrwa do końca roku i obejmie ok. 3,5 mln zł. Akcja obejmie telewizję (TVP, TVN, Polsatu oraz IDM Net), radio (RMF FM) i prasę („Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Kurier TV”, „Super TV”, „TV14”, „Świat Seriali”, „Naj”, „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Kobieta i Życie”, „Chwila dla Ciebie”, „Twoje Imperium”, „Życie na Gorąco”, „Na Żywo”, „Rewia”, „Świat & Ludzie”, „Relaks, Takie jest Życie”).

Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na zmianę komunikacji reklamowej dwutygodnika „Tina”. Od najbliższego numeru sprzedaż pisma wspierać będzie nowy spot reklamowy. Jego produkcję zrealizowała agencja Digit-Art, natomiast zdjęcia wykonała agencja ITC.

Z danych ZKDP wynika, że w I półroczy 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Tiny” wyniosła 264 043 egz. (zobacz wyniki wszystkich dwutygodników).

Dołącz do dyskusji: Odświeżona „Tina” z nową makietą i większą objętością

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czyt
To ma być odświeżenie? Toż to wygląda jak niezłe retro.
odpowiedź
User
Edwin
Coś strasznego...
odpowiedź