Obrazy streetartowe w kampanii większej butelki Desperados
Piwo Desperados (Grupa Żywiec) trafiło do sprzedaży w butelkach o pojemności 580 ml. Wspiera to outdoorowa kampania reklamowa z udziałem artystów streetartowych.
Do tej pory Desperados był dostępny w Polsce w butelkach o objętości 400 ml. Nowe, większe opakowania są skierowane do odważnych, spontanicznych i lubiących cieszyć się życiem młodych ludzi, szczególnie mężczyzn.
– Jest to nietypowa objętość zaprojektowana specjalnie na rynek polski, by podkreślić unikalność marki. Duża butelka przeznaczona jest przede wszystkim na imprezowe domówki z przyjaciółmi – opisuje Anna Wood, brand manager Desperados.
Impreza na YouTubie w kampanii Desperados (wideo)
Nowe butelki tego piwa wspiera nietypowa kampania outdoorowa, w której biorą udział artyści streetartowi. I tak Francuz Héol Jeffroy 27 i 28 kwietna pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie maluje swój obraz, spektakularnie rozlewając farby. Dzieło zawiśnie następnie w Warszawie jako reklama outdoorowa.
Pozostałe wielkoformatowe reklamy outdoorowe Desperados, które pojawią się w Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu, przygotowali polscy artyści streetartowi. W każdym projekcie w inny sposób prezentowana jest autorska wizja dużej butelki tego piwa.
Wkrótce Desperados będzie też promowany przez niestandardowe działania ambientowe w przestrzeni miejskiej. Aktywności te będą komunikowane w serwisie internetowym marki i na jej fanpage’u na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: Obrazy streetartowe w kampanii większej butelki Desperados