Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej
W sklepach sieci Flerynka prowadzona jest kampania konsumencka Nutelli. Akcję pod hasłem "Razem smaczniej" promują materiały POS.
W promocji konsumenckiej Nutelli prowadzonej w sklepach sieci Florynka sprzedających pieczywo firmy Hiestand każdy, kto zrobi zakupy za co najmniej 10 zł, otrzymuje słoik tego produktu. Hasło akcji "Razem smaczniej" podkreśla, że promowane są w niej obie marki. - "Flerynka" ma możliwość zaoferowania swoim klientom Nutelli gratis, a Nutella zyskuje szansę pokazania się nowym konsumentom i podkreślenia, że można ją zjeść z chlebem - opisuje Małgorzaty Komarczuk z agencji Communication Unlimited, która prowadzi tę promocję.
Akcja, promowana w materiałach POS (plakatach, wobblerach, hangerach), potrwa na ternie całego kraju do końca kwietnia.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej