SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy wizerunek IAA

Od lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nową identyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmowe Stowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową i regionalne.

Nowy wizerunek Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy, logotyp ze zmienioną kolorystyką i sloganem "Inspiring Excelence in Communications Worldwide" to efekty wielomiesięcznej pracy agencji "Team Y&R in Jordan" pod kierunkiem Sharifa Abukhadra - wiceprzewodniczącego departamentu komunikacji IAA.

"Wyniki badań obejmujących specjalistów zajmujących się komunikacją marketingową
na całym świecie pokazały, że tożsamość korporacyjna IAA powinna reprezentować bardziej nowoczesną i energiczną postawę odpowiadającą wyglądowi dzisiejszej branży komunikacji marketingowej. Dlatego podjęliśmy starania zmiany naszego corporate identity" wyjaśnia Abukhadra. Projekt zaakceptowała specjalna komisja złożona z 56 reprezentacji z 76 krajów.

Nowa identyfikacja wizualna Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy została utrzymana w kolorystyce biało-granatowej. Zrezygnowano z wcześniej używanego koloru czerwonego, nadając tym samym logotypowi bardziej współczesny i uniwersalny charakter.

"Zmiana oblicza IAA to wymóg rynku i efekt zamian jakie zachodzą w komunikacji marketingowej na świecie. Stowarzyszenie będąc platformą wymiany poglądów, doświadczeń i opinii musi kreować trendy na rynku, inspirować, zachęcać do zmian i ciągłej pracy nad poprawą wizerunku branży. Takie odświeżenie wizerunku może tylko pozytywnie wpłynąć na postrzeganie środowiska reklamy, mediów i marketingu" podkreśla Paweł Kowalewski prezes IAA w Polsce.

Polska zobowiązała się do zmiany polskiej strony IAA i materiałów firmowych do końca 2007 roku.

  • Więcej informacji:
  • IAA

Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek IAA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl