Nowy wizerunek IAA
Od lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nową identyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmowe Stowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową i regionalne.
Nowy wizerunek Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy, logotyp ze zmienioną kolorystyką i sloganem "Inspiring Excelence in Communications Worldwide" to efekty wielomiesięcznej pracy agencji "Team Y&R in Jordan" pod kierunkiem Sharifa Abukhadra - wiceprzewodniczącego departamentu komunikacji IAA.
"Wyniki badań obejmujących specjalistów zajmujących się
komunikacją marketingową
na całym świecie pokazały, że tożsamość korporacyjna IAA powinna
reprezentować bardziej nowoczesną i energiczną postawę
odpowiadającą wyglądowi dzisiejszej branży komunikacji
marketingowej. Dlatego podjęliśmy starania zmiany naszego
corporate identity" wyjaśnia Abukhadra. Projekt zaakceptowała
specjalna komisja złożona z 56 reprezentacji z 76 krajów.
Nowa identyfikacja wizualna Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy została utrzymana w kolorystyce biało-granatowej. Zrezygnowano z wcześniej używanego koloru czerwonego, nadając tym samym logotypowi bardziej współczesny i uniwersalny charakter.
"Zmiana oblicza IAA to wymóg rynku i efekt zamian jakie zachodzą w komunikacji marketingowej na świecie. Stowarzyszenie będąc platformą wymiany poglądów, doświadczeń i opinii musi kreować trendy na rynku, inspirować, zachęcać do zmian i ciągłej pracy nad poprawą wizerunku branży. Takie odświeżenie wizerunku może tylko pozytywnie wpłynąć na postrzeganie środowiska reklamy, mediów i marketingu" podkreśla Paweł Kowalewski prezes IAA w Polsce.
Polska zobowiązała się do zmiany polskiej strony IAA i materiałów firmowych do końca 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek IAA