Nowy wizerunek Atlantic w Internecie
Zdecydowano, aby nowa witryna miała charakter wizerunkowy, bez koncentrowania się na szczegółowych informacjach dotyczące poszczególnych produktów. Witryna kierowana jest do szerokiego grona klientów Atlantic, choć nie zapomniano również o informacjach dla partnerów biznesowych.
Nowa stronę przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation. Agencja Pro-Creation zadbała o to, aby nowe strony Atlantica wyróżniały się ciekawą i nowoczesną formą graficzną. Dużo uwagi poświęcono dynamicznej i interaktywnej prezentacji produktów. Zastosowane efekty wizualne mają w odpowiedni sposób ukazywać wartości bielizny Atlantic - nowoczesny design zgodny ze światowymi trendami oraz wysoką jakość.
Witryna prezentuje kolekcje bielizny damskiej, męskiej i dziecięcej przeznaczonej na sezon wiosna / lato 2002.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Atlantic w Internecie