Nowy magazyn dla programistów już na rynku
Dziś do sprzedaży trafił pierwszy numer dwumiesięcznika "MagazynTYPO3", poświęconego jednemu z najbardziej zaawansowanych naświecie darmowych systemów CMS TYPO3. Wydawcą pisma jest firma EMIAOutsourcing Solutions.
"Magazyn TYPO3" przeznaczony jest dla programistów i ludzi zbranży IT, zwłaszcza dla webdeveloperów, programistów php,webmasterów i osób odpowiedzialnych za tworzenie stroninternetowych. W tytule znaleźć można informacje dotyczącekonfiguracji, działania, możliwości rozbudowy, rozwoju oraz nowościsystemu TYPO3. Objętość pisma wahać się ma między 80 a 100 stron(pierwszy numer liczy ich 80).
Dwumiesięcznik sprzedawany jest w dwóch wersjach: papierowejdystrybuowanej za pomocą salonów Ruchu i Empik oraz elektronicznejdostępnej w e-Kiosku, skąd bezpłatnie można było ściągnąć numerzerowy. Według danych wydawcy pobrano 1,2 tys. egz. wydaniazerowego. - Zaskakująca liczba pozytywnych opinii od czytelnikóworaz duże zainteresowanie prenumeratą wskazała nam, że wybórtematyki pisma i sposób przygotowania był właściwy - komentujeIlona Twardowska, wydawca "Magazynu TYPO3".
Nakład pierwszego numeru dwumiesięcznika wynosi 2 tys. egz., zczego 500 sztuk trafi do prenumeraty redakcyjnej. Docelowo wydawcachce zwiększyć nakład pisma, ale będzie to zależeć od wynikówsprzedaży premierowego wydania.
Cena okładkowa tytułu wynosi 29,90 zł, a taniej można go kupić wprenumeracie (wydawca przygotował kilka jej wersji, np. pakiet zwydaniem papierowym i elektronicznym). Do każdego numeru pismadołączona będzie płyta CD, zawierająca aplikacje, moduły,narzędzia, paczki instalacyjne systemu TYPO3 oraz oprogramowanieprzydatne w pracy webdeveloperów.
Redaktorem naczelnym "Magazynu TYPO3" został Daniel AndrzejCiunkiewicz, dotychczas manager projektów TYPO3, programista,wdrożeniowiec i szkoleniowiec z zakresu funkcjonalności tegosystemu, a także felietonista publikujący artykuły w czasopismach ina portalach branżowych. Zespół redakcyjny dwumiesięcznika liczysześć osób, których wspiera czterech stałych współpracowników.
Debiut pisma wsparty jest działaniami promocyjnymi na branżowychstronach internetowych i na forach o tej tematyce.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn dla programistów już na rynku