Nowy format sklepów Biedronka z oddzielnymi stoiskami
W piątek sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) otworzyła pięć placówek w nowym, innym niż dotychczas formacie. Są w nich oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi.
Pięć nowych sklepów sieci Biedronka znajduje się w Tychach w Gemini Parku, w Poznaniu w Centrum Franowo, w Kaliszu w Parku Handlowym Kalinka i we Wrocławiu: w Tarasach Grabiszyńskich i w Kalerii Pilczyckiej Viktor.
Te sklepy oferują oferuje poszerzony asortyment produktów świeżych - mięs, wędlin, serów, a także wyrobów garmażeryjnych - eksponowanych na specjalnie wyodrębnionych ladach.
- Nowe placówki, o których mowa, to pięć przejętych przez sieć Biedronka lokalizacji od poprzedniego najemcy, sieci Piotr i Paweł. Sklepy zostały przez nas przygotowane do otwarcia w nowym formacie zaledwie w ciągu kilku dni. Placówki wyróżniają się spośród naszych dotychczasowych sklepów. Jako jedne z nielicznych, posiadają oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi, które są nowością w ofercie Biedronki - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w Jeronimo Martins Polska.
Poza tym nowe placówki zaopatrzone są jak większość innych należących do Biedronki, a ich klienci mogą również korzystać z licznych promocji, ofert czasowych i programu lojalnościowego „Moja Biedronka”.
Z okazji otwarcia nowych pięciu placówek Biedronka przygotowała specjalną ofertę produktów spożywczych i przemysłowych w atrakcyjnych cenach, która obowiązuje od 28 września do 4 października br. lub do wyczerpania zapasów.
W sklepach tych pracuje dotychczasowy personel, wcześniej zatrudniony pod szyldem Piotra i Pawła. Jak podaje Jeronimo Martins Polska, większość pracowników przejętych sklepów zdecydowała się na zatrudnienie w Biedronce.
Sieć sklepów Piotr i Paweł już od wielu miesięcy boryka się z problemami finansowymi. Nie udało się im zapobiec mimo wsparcia, jakie detalista otrzymał w lutym br. od funduszy zarządzanych przez TFI Capital Partners. Już wtedy pojawiły się pogłoski o tym, że firma szuka inwestora strategicznego. Latem szefowie Piotra i Pawła zapowiadali, że jego pozyskanie to kwestia zaledwie kilku tygodni. Padła nawet graniczna data – lipiec br. Jednak do tej pory nie udało się transakcji sfinalizować. Wśród inwestorów, którzy mieli być najbliżej przejęcia tej sieci sklepów wymieniano w czerwcu br. Jeronimo Martins Polska i Auchan. Kilka tygodni później pojawiły się kolejne doniesienia o tym, że rozmowy z obecnymi franczyzobiorcami sieci prowadzą właściciele Biedronki i Carrefour Polska.
Prawie 3 tys. sklepów Bierdonka w Polsce
Biedronka odnotowała 5,762 mld euro przychodu w pierwszym półroczu tego roku (68,4 proc. przychodów całej grupy Jeronimo Martins). Nakłady na inwestycje portugalskiej firmy wyniosły 295 mln euro, z czego 56 proc. wydano na rozwój sieci Biedronka.
Biedronka ma w całej Polsce 2832 sklepy.
Dołącz do dyskusji: Nowy format sklepów Biedronka z oddzielnymi stoiskami