SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dyrektor marketingu w Mediach Pomorskich

1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Mediach Pomorskich objął Bogusław Kaczmarek. Do tej pory pełnił on funkcję dyrektora do spraw marketingu w 'Dzienniku Bałtyckim'.

Wcześniej Kaczmarek był dyrektorem działu marketingu i zastępcą redaktora naczelnego 'Gazety Poznańskiej'. Pracował także w 'Wieczorze Wybrzeża', gdzie pełnił m.in. funkcję zastępcy sekretarza redakcji, głównego redaktora prowadzącego gazety i zastępcy dyrektora działu marketingu.

W Mediach Pomorskich Kaczmarek będzie odpowiedzialny m.in. za współtworzenie strategii marketingowej "Głosu Dziennika Pomorza" oraz opracowywanie i realizację planów marketingowych dziennika.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu w Mediach Pomorskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl