Z czego tak naprawdę dzieci korzystają w internecie? Alarmujący raport
„Newsweek” i Radio ZET ze wspólnym podcastem. Autorami dziennikarskie małżeństwo
Nowy właściciel stawia na nogi serwisy dawnego Marquardu
Serwis Wysokieobcasy.pl ruszył w nowej odsłonie
Uchylono uchwałę powołującą Michała Adamczyka na prezesa TVP
Jest nowy chętny do przejęcia stacji TVN
Disney+ z nową promocją w Polsce. Taniej o 73 proc.
Telewizja Puls nie chce TVN ani własnego streamingu. „To byłoby nieporozumienie”
„Dziennik Gazeta Prawna” bez szefowej białych stron. Kolejne odejście z redakcji
Zmiana dyrektora handlowego u wydawcy „Pulsu Biznesu”
Dziennikarze bojkotują prezydenta. Nazwał reporterkę „idiotką”
U wydawcy "Dziennika Gazety Prawnej" nowa szefowa marketingu
Kampania z Putinem z czasów rządów PiS w prokuraturze. Podejrzenie szkód na 12 mln zł
Twórca Socializera wraca na rynek. Tworzy „ChatGPT dla influencer marketingu”
Z Digitree Group odchodzi członek zarządu. Odpis obniży zysk o ponad 3 mln zł
Dove i Rossman w akcji „Album Piękna”
Więcej hip-hopu w Czwórce. Stacja zaprezentowała wiosenną ramówkę
Audycja o reggae dalej w Polskim Radiu. Zmienia stację
Szef KRRiT chciał stworzyć bank wizerunków. Teraz mówi o „zbrodni” rządu
Agnieszka Durska szefową biura mediów PKO BP
Aleksandra Mikiewicz i Szymon Dziewięcki na nowych stanowiskach w SEC Newgate CEE
Stanowski rusza po podpisy. Nie zebrał jeszcze połowy
Ogłoszono nominacje w konkursie Lwy PR. Szansę na nagrodę ma portal Wirtualne Media
Rząd i Donald Tusk lepiej oceniani. Ale dalej mają więcej przeciwników
Ekologia czy problemy finansowe – dla kogo są second handy w Polsce?
Konfederacja i Mentzen pną się w nowym sondażu
Tym politykom najbardziej ufamy. Trzaskowski przed Dudą i Morawieckim
Czy pokolenie Z zna się na AI? Aż 70 proc. badanych uważa, że tak
Cyberatak na systemy informatyczne Polskiej Agencji Kosmicznej
W Orange Polska dalej ubywa pracowników. Przez dekadę zniknął co drugi
Polskie modele AI z pilotażem w tym roku. Co jest największym wyzwaniem?
InPost mocniej się zadłuża. Jakie odsetki będzie płacił?
Pepco najpopularniejszym dyskontem niespożywczym w Polsce
Polacy dali zarobić sklepom IKEA. Nie tylko na meblach
„Anora” i „The Brutalist” triumfują na Oscarach. Jest polski akcent
TOP 10 serialowych hitów Netfliksa w drugiej połowie 2024 roku
Udręczona matka-Polka w akcji. Jak wypadł nowy sezon serialu „Krew z krwi”?
Kto dostanie najwięcej Oscarów? Faworytami „Emilia Perez” i „Brutalist”
1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Mediach Pomorskich objął Bogusław Kaczmarek. Do tej pory pełnił on funkcję dyrektora do spraw marketingu w 'Dzienniku Bałtyckim'.
Agencje reklamowe odmawiają obsługi Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama".
23 stycznia br. sąd pierwszej instancji we Wrocławiu stwierdził, że wydawnictwo Phoenix Press wydając tytuł "Z życia wzięte wydanie specjalne prawdziwe uczucia prawdziwe tęsknoty" bezprawnie naśladowało czasopismo "Uczucia i tęsknoty" wydawane przez Edipresse Polska.
Telewizyjna reklama Vision Express nie narusza dobrych obyczajów. Zarzut, że w spocie pojawiają się ukryte treści wulgarne, został 3 stycznia odrzucony przez Komisję Etyki Reklamy.
Z końcem 2007 roku polski portal Pino (Internet Group S.A.) uruchomił na rynkach bałtyckich odpowiedniki serwisu patrz.pl - łotewski vaizdelis.lt i estoński pilk.ee. 14 stycznia swój start miała z kolei litewska wersja serwisu iThink, dostępna pod adresem atvirai.lt.
W styczniu stanowisko sekretarza redakcji w miesięczniku "Manager Magazin" (Manager Media) objęła Agnieszka Szymborska-Sutton, a do zespołu pisma dołączyła Karolina Burda.
Na początku stycznia w wydawnictwie Manager Media powstał dział Manager-eventy. Na jego czele stanęła Joanna Żero, a dyrektorem do spraw sprzedaży została w nim Urszula Grzesik.
Telewizja MTV zakończyła produkcję polskiej wersji programu "Penetratorzy", poświęconego młodym randkowiczom. Serial zostanie wyemitowany wiosną w kanałach MTV Polska i MTV European.
W niedzielę 6 stycznia MTV Polska rozpoczęła emisję kontrowersyjnego reality show pt. "Zakochaj się w Tili Tequili". Jest to program o biseksualnej modelce, który okazał hitem w Stanach Zjednoczonych.
Polska Agencja Turystyczna w sposób niekonwencjonalny postanowiła promować Polskę na arenie międzynarodowej. 15 stycznia ruszyła kampania telewizyjna "Pochwalmy się Polską" utrzymana w formule piłkarskiej, która ma zachęcać turystów do odwiedzenia naszego kraju.
Zapisz się do newslettera