1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Mediach Pomorskich objął Bogusław Kaczmarek. Do tej pory pełnił on funkcję dyrektora do spraw marketingu w 'Dzienniku Bałtyckim'.
Agencje reklamowe odmawiają obsługi Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama".
23 stycznia br. sąd pierwszej instancji we Wrocławiu stwierdził, że wydawnictwo Phoenix Press wydając tytuł "Z życia wzięte wydanie specjalne prawdziwe uczucia prawdziwe tęsknoty" bezprawnie naśladowało czasopismo "Uczucia i tęsknoty" wydawane przez Edipresse Polska.
Telewizyjna reklama Vision Express nie narusza dobrych obyczajów. Zarzut, że w spocie pojawiają się ukryte treści wulgarne, został 3 stycznia odrzucony przez Komisję Etyki Reklamy.
Z końcem 2007 roku polski portal Pino (Internet Group S.A.) uruchomił na rynkach bałtyckich odpowiedniki serwisu patrz.pl - łotewski vaizdelis.lt i estoński pilk.ee. 14 stycznia swój start miała z kolei litewska wersja serwisu iThink, dostępna pod adresem atvirai.lt.
W styczniu stanowisko sekretarza redakcji w miesięczniku "Manager Magazin" (Manager Media) objęła Agnieszka Szymborska-Sutton, a do zespołu pisma dołączyła Karolina Burda.
Na początku stycznia w wydawnictwie Manager Media powstał dział Manager-eventy. Na jego czele stanęła Joanna Żero, a dyrektorem do spraw sprzedaży została w nim Urszula Grzesik.
Telewizja MTV zakończyła produkcję polskiej wersji programu "Penetratorzy", poświęconego młodym randkowiczom. Serial zostanie wyemitowany wiosną w kanałach MTV Polska i MTV European.
W niedzielę 6 stycznia MTV Polska rozpoczęła emisję kontrowersyjnego reality show pt. "Zakochaj się w Tili Tequili". Jest to program o biseksualnej modelce, który okazał hitem w Stanach Zjednoczonych.
Polska Agencja Turystyczna w sposób niekonwencjonalny postanowiła promować Polskę na arenie międzynarodowej. 15 stycznia ruszyła kampania telewizyjna "Pochwalmy się Polską" utrzymana w formule piłkarskiej, która ma zachęcać turystów do odwiedzenia naszego kraju.
Zapisz się do newslettera