Nowy dyrektor Grupy Walk przeszedł z Deloitte
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako sustainability marketing director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Wojciech Bablok rozpoczyna pracę w zespole, który specjalizuje się w doradztwie ESG i jest kierowany przez Agnieszkę Bacińską - chief sustainability officer Grupy Walk i CEO Walk PR. Będzie odpowiadał za ofertę doradztwa ESG, jak i program rozwoju tych kompetencji wśród pracowników wszystkich spółek z Grupy Walk: Walk PR, Walk Events oraz Walk Creative.
Wojciech Bablok ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C w firmach międzynarodowych (Deloitte, PricewaterhouseCoopers, L’Oreal, BPH TFI – grupa GE Capital). Jako wieloletni CMO specjalizuje się w obszarze strategii marketingowej, sustainable marketingu oraz digital marketingu. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing przyznawany przez Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Wykłada Sustainable marketing w ramach CIM - Questus oraz marketing na studiach magisterskich na Uniwersytecie SWPS.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przed dołączeniem do Walk pracował w Deloitte, gdzie odpowiadał za knowledge management i business development oferty sustainability w Polsce i Europie Środkowej (18 krajów), a także pełnił funkcję chief of staff dla lidera obszaru Deloitte Sustainability w Europie (24 kraje).
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor Grupy Walk przeszedł z Deloitte