Zmiany w zarządzie Adlook, nowa struktura Outcomes
Firma Adlook specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy cyfrowej, wprowadza zmiany w zarządzie, a także reorganizuje zespół Adlook Outcomes. Celem zmian jest dalsze umacnianie pozycji firmy na rynku oraz przyspieszenie globalnej ekspansji.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/67ae3ccac9b3a_adlook.png)
Do zarządu Adlook dołączają: Luca Filardo (SVP commercial growth), Michał Orzechowski (VP of operations) oraz Mateusz Jędrocha (CPO). Wspólnie z Kubą Kossutem, globalnym CEO Adlook, będą kształtować dalszy rozwój firmy i wzmacniać jej pozycję na rynku.
Daniel Surmacz, który do tej pory pełnił kluczową rolę w zarządzaniu Adlook, obejmuje teraz funkcję nadzorczą nad firmą, co pozwoli mu skupić się na strategicznych inicjatywach w ramach całej grupy.
– Zmiany w zarządzie i reorganizacja zespołów to kolejny krok w rozwoju Adlook. Dzięki nim możemy działać sprawniej, szybciej reagować na zmiany i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Nowa struktura wprowadza jasny podział ról i odpowiedzialności, co ułatwi współpracę na wszystkich poziomach firmy. Do kadry zarządzającej dołączają niezwykle doświadczeni specjaliści i liderzy, którzy wniosą świeże spojrzenie i wesprą nas w dalszej ekspansji na rynki międzynarodowe – powiedział Kuba Kossut, Globalny CEO Adlook.
Nowa struktura Outcomes
Reorganizacja struktur firmowych dotyczy także kluczowych pozycji w zespole Outcomes. Łukasz Abgarowicz obejmuje nowo utworzone stanowisko global head of customer success. Jego głównym celem będzie rozwijanie współpracy z obecnymi klientami na różnych rynkach oraz wykorzystywanie ich globalnych struktur do dalszej ekspansji Adlook.
Jan Muszyński jako regional VP of growth dla regionów CEE, Brazylii i Meksyku oraz Jacek Celiński, pełniący tę samą funkcję dla Włoch, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, będą odpowiedzialni za rozwój firmy na tych kluczowych rynkach. Ich zadaniem będzie wzmacnianie obecności Adlook i budowanie trwałych relacji z klientami.
Bartosz Nowak awansował na stanowisko VP of sales dla rynku CEE, gdzie skupi się na rozwoju sprzedaży oraz pogłębianiu relacji z partnerami biznesowymi w regionie.
Powstała w 2022 r. platforma Adlook to oparte na deep learningu połączenie reklamy z technologią, które umożliwia opracowywanie skutecznych rozwiązań uwzględniających ochronę prywatności. Adlook jest najnowocześniejszym DSP, który umożliwia obsługę czołowych światowych marek i agencji reklamowych oraz dostarczanie spersonalizowanych i ukierunkowanych na wyniki rozwiązań reklamowych. Są one ściśle dopasowane do zróżnicowanych potrzeb klientów, dzięki czemu przyczyniają się do osiągania sukcesów marketingowych i wywierania pozytywnego wpływu na ekosystem cyfrowy, przy jednoczesnym dbani
Dołącz do dyskusji: Zmiany w zarządzie Adlook, nowa struktura Outcomes
"...i wywierania pozytywnego wpływu na ekosystem cyfrowy, przy jednoczesnym dbani"
Co redaktorka miała na myśli???