SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe osoby w Grupie Corporate Profiles DDB

W styczniu w spółce Gutenberg on Line należącej do Grupy CorporateProfiless DDB pojawiły się dwie nowe osoby - Anna Green orazDariusz Wojtewicz. Z kolei Arkadiusz Pawlik zasilił skład zespołukreatywnego DDB.

Anna Green została dyrektorem sprzedaży Cut Cut, a DariuszWojtewicz - dyrektorem sprzedaży printowej części GOL. Obydwojewejdą także w skład zarządu spółki Gutenberg on Line.

Green związana z marketingiem i rynkiem reklamowym od ponad 10lat. Pracowała na wielu stanowiskach w agencjach reklamowych i PRm.in. jako group account director w Testardo Red Cell.Współtworzyła kampanie ATL, BTL i PR dla Procter&Gamble,Colgate Palmolive, PTK Centertel, GlaxoSmithKline czy Nestle. Byłarównież związana ze studiem Film It jako producent filmowyrealizując między innymi spoty w kampanii rebrandingowej Orange -PTK Centertel.

Wojtewicz jest od ośmiu lat związany z handlem. Ostatniopracował jako dyrektor handlowy Polskiego Komitetu NarodowegoUNICEF, wcześniej m.in. jako dyrektor handlowy /członek zarząduHappy Day/PackArt. Współpracował z Tesco, Auchan, Ikea, Kraft,prowadził kampanie z Światem Książki, Allegro, Orbisem.

Trzeci z nowych pracowników - Arkadiusz Pawlik został senior artdirectorem w DBB. Jest on od lat związany z branżą reklamową -wcześniej pracował m.in. jako deputy creative director w TBWA,senior art director i art director w Grupie66 Ogilvy,McCann-Ericson oraz Grey Warszawa. Pawlik jest laureatem wielufestiwali reklamowych. Do tej pory wygrał m.in. Cannes Lions, DNAInternational, Effie, Golden Drum oraz Boomerang.

Od stycznia spółkę Gutenberg on Line zasiliła również AniaBorkowska, która została asystentka działu produkcji. Obecniekończy ona studia na kierunku administracja na UKSW.

  • Więcej informacji:
  • DDB

Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w Grupie Corporate Profiles DDB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl